Bismillahirrahmanirrahim

Ahlan wasahlan wamarhaban bikum...Selamat datang..Welcome to our page.".KumPulAn UnCang EmAs"..

Tuesday, May 25, 2010

Salam Perkenalan semua...


Kenali diriku....created by faradibana

Namaku ialah NURULAKMAL BT HANAFI(A122078),berasal dari negeri Pahang Darul Makmur.Saya mempunyai sebuah keluarga yang sederhana. Saya mempunyai seorang abah dan mak.Nama abahku ialah Hanafi bin Sidik dan mak ku pula ialah Siti Fatimah binti Othman. Pekerjaan abahku ialah seorang pembantu pendaftar di Pejabat Kadi yang terletaknya di tempat tinggalku sahaja, manakala mak ku pula seorang suri rumah. Saya memepunyai 5 orang adik-beradik yang terdiri daripada dua orang kakak dan dua orang adik. Selain itu, saya juga mempunyai seorang anak saudara yang sangat comel nama manjanya adalah Aiman.

Saya mempunyai latar pendidikan yang sangat menguji kesabaranku dalam menempuh ranjau dan duri dalam mendapatkan sesuatu kejayaan yang diidamkan oleh semua orang.Bermula dari sekolah rendah,ke sekolah menengah dan peluang terakhir untuk memasukkan dirikku ke Universiti iaitu di Kulliah,Pekan dengan mengambil STAM.Sekarang,saya telah mendapat meneruskan pelajaran saya di sebuah Universiti tempatan iaitu di Universiti Kebangsaan Malaysia(UKM). Di Ukm ini, saya telah mengambil jurusan Pendidikan(Islam) selama 4 tahun.

Akhir sekali, saya berharap saya lebih bersemangat dan yakin untuk meneruskan liku-liku kehidupan ini supaya dapat menjadi seorang insan yang berguna di masa akan datang.Insya Allah...

No comments:

Post a Comment