Bismillahirrahmanirrahim

Ahlan wasahlan wamarhaban bikum...Selamat datang..Welcome to our page.".KumPulAn UnCang EmAs"..

Tuesday, May 25, 2010

created by: ruslina


Saya dikenali dengan nama Ruslina binti Nordin. Negeri kelahiran saya ialah negeri yang paling indah dengan pantainya...iaitu Terengganu. Kini, saya telah menetap di Pahang kerana telah berpindah ke sana. Biasanya, pada waktu terluang, saya suka menghias bilik saya supaya sentiasa kemas dan menarik. Bagi saya, bilik peribadi yang kemas dan menarik amat mempengaruhi emosi saya untuk melakukan tugas-tugas saya yang seterusnya. Ketenangan akan hadir apabila wujudnya persekitaran yang selesa dan menarik. Sikap saya agak tegas dan kadang-kadang beremosi juga. Bidang yang saya ikuti sekarang ialah Pendidikan Islam(Bahasa Arab). Saya amat meminati bidang pendidikan kerana untuk mendidik anak bangsa sekarang supaya lebih menjadi insan yang mempunyai rohani yang tinggi dan bukannya mahir akademik semata-mata. Saya berharap saya akan dapat menjadi guru yang bertauliah dan menjadi contoh kepada anak didik saya..





RUSLINA NORDIN
A121799

No comments:

Post a Comment